Snjezni Edinburgh, knjizevna vecer, flamenco, Spanjolci, vino..

Dragi moji, kratak mail o zbivanjima u Edinburghu i UK.
Ovdi vlada pravi zimski kaos, a kaos je nevezan uz blagdanski shopping.
Kazu da ovako velik snig nije pada od 1993. Ulice su zatrpane snigom, promet ne funkcionira najbolje, skole su zatvorene, knjiznice zatvaraju ranije..totalni kolaps; al savrsen ugodjaj za popodne provedenoj u toploj kafani ( moj izbor je bija kafic GAIA na Leith Walku). Misto drze Talijani i naravno da rade savrsen macchiato.!!
Bez ikakvog dodatnog objasnjenja i suvisnih pitanja naprave savrsenu kavu s toplim mlikom.
Uzivala sam u svojo drugoj kafi tog dana i citala sam primjerak Big Issue-a ( casopis koji prodaju beskucnici i dobivaju postotak od svakog prodanog primjerka).
Ova zemlja stvarno ima dobro izradjen plan za pomoc socijalno ugrozenim!!
Jucer je bija dan za radionicu kreativnog pisanja. Krenila sam ranije, oko 16h sam vec bila vanka. Planirala sam ranije skoknit do knjiznice ali je zatvorila ranije radi sniga. Vrime sam provela po ducanima i tocno u 18h sam bila u Forest Caffeu.
Svaki sat Manuove radionice je iskustvo za sebe.
Jucer smo imali zadnji sat i jako vazan sat…naime, u nedilju imamo vlastitu knjizevnu vecer u Forestu..pozornica, mikrofon, zvuk gitare u pozadini i sve ostalo..boca vina, jedna stolica na stageu..:)
Desetak nas je u grupi i u ovih 10 radionica smo se bas zblizali, pocela sam taman upoznavat ljude i zapocinjat nova prijateljstva..
Uglavnom, nedilja je big day. haha, za sada uopce neman napadaje panike, iako cu citat na engleskom. Uzbudjena sam, al pozitivno i veselim se.
Sinoc smo se nakon radionice okupili kod Sasche. Naravno vecer je popratilo ispijanje vina s razlicitih djelova svita, uzivo izvedba flamenca (grupa je puna Spanjolaca), naravno cakuloa, razglabanje o planovima nakon radionice.
Upozanla sam super grupu ljudi i falit ce mi.
Ovaj boravak u Edinburghu su napravili jos lipsim.
Danas je rodjendan jednom od momaka iz hostela, 19 rodjendan!
Nakon par sati sna, ustala sam se i produzila ravno u kuzinu. U 8h sam pocela pec cheese cake! u 9.30 je bila spremna. Kuzina je mirisala na sir, kiselo vrhnje i limun.
Kad budem na brzem kompu, stavit cu par slija Edinburgha u bilome;)
pusa svima
Leave a Reply

