Kartolina iz Belfasta 2

Belfast je predivan. grad je malen i ljude koja sam upoznalu kazu da im je vec nakon godinu ipo dana zivota tu, pomalo i dosadan. Nisam provjerila koliko stanovnika ima, ali sam propjesacila veci dio centra i dio oko centra i mogu potvrdit da je nije velik grad.

Nakon prve noci u hostelu, ‘preselila’ sam se na adresu Maryville road. Simpatican par iz Francuske me je udomija na dvi noci. Do sada nisam koristila couch surfing i ovaj put sam se odlucila za tu vrstu smjestaja.

Moji domacini su bili Marie i Silvane. Dolaze iz Francuske al rade i zive u Belfastu.

nakon noci u hostelu s jezivim pricama, bilo je pravo olaksanje kad sam vidila njihov topli dom i zaminila price o ubojstvima backpackera s pricama o spizi, sportu i stvarima za posjetit u Belfastu!!:)

Tu vecer smo narucili indisjku hranu, vecerali, cakulali i prije ponoci sam vec bila u krevetu. Taj dan sam toliko pjesacila, da vise nisam mogla sabrano pricat.

Sljedece jutro prvo sam se uputila do St George’s marketa. Bacila sam djr, uzivala u razlicitim mirisima, cak je i bend uzivo svira dok su ljudi obavljali jutarnju spizu..nakon posjeta pazaru uputila sam se do autobusnog. Taj dan je pada snig u Belfastu i autobusi nosi vozili. Nisam imala planove tog dana..birala sam izmedju posjeta Derry-ju, Giant Causeway-u ili istrazivanja sveucilisnog djela Belfasta. Odluka je ipak pala na ovo zadnje..jeftina opcija, a i busevi nisu redovito vozili zbog sniga.

Prosetala sam do muzeja..imaju savrsen muzej. Nalazi se u botanickom vrtu i muzej je miks povijesti novije i starije i umjetnosti. Na jednom mistu mozes saznat sveo razdoblju The great Famine, The Troubles i slikarima iz Sjeverne Irske.

Famozno!

Nakon par sati u muzeju odlucila sam napravit predeh uz kafu i kolac..

Napravila sam djir uzduz rijeke Lagan.

Bilo je poprilcno hladno, ali boje na nebu i rijeci su bile predivne. Setala sam dok snig nije posta stvarno gust. Nakon toga sam se pridruzila Francuzima i njihovim prijateljima u Bozicnom satoru. Grijali smo se uz pivo i cider.

Tu vecer smo kuzinavali u njihovom stanu..risotto s povrcem i par casa dobrog vina.

Vecer je bila ugodna i puna smija. Ucili su me neku igru, koja je zahtjeva dosta gipko tilo. U kratko, bit je pokupit stvar u igri s poda sa zubima, a da se pri tom stopala ne micu s poda, a ruke je zabranjeno koristit.

Zahtjevno…!;)

Slije Belfasta…

Putovanje je bilo odlicno, al bilo mi je drago vratit se natrag u hostel. Jos dva tjedan u Skotskoj..mislim da necu nigdi putovat, istrazivat cu Edinburgh, odmarat se, ispijat kafe, puivo, kuvano vino, degustirat kolace po slasticarnama, druzit se s ekipom s radionice kreativnog pisanja…:)

U ova tri miseca sam dosta putovala i vec pomalo postajem lina kad je u pitanju planiranje putovanja, trpanje stvari u backpack, bookiranje hostela..i blabla, svi drugi detalji na koje se triba pazit kad se putuje.

Veselim se zimskim radostima u Edinburghu i povratku doma, kafi na Bacama…;)

cmok svima

Leave a Reply

