LONDON

London, ka i svaki put do sada nije razocara. Mogla bi se iznova i iznova vracat u taj grad.
Ovo putovanje je bilo puno malih, neocekivanih momenata i situacija…propusten bus u Liverpool, skoro-nocenje na aerodromu..u Londonu se niz nastavia. Nisam rezervirala hostel ni tu. Vec otprilike poznajem grad i imama sam par brojeva hostela u ruci.
Znala sam da cu uspit nac smjestaj. London je ipak znatno veci od Liverpoola i uvik mora bit koji krevet viska.. Stigla sam oko 20h na Victoria Coach Station. Cim sam izasla iz busa, uvatila sam jedan kut na autobusnoj stanici i koncetrirala se na okretnje brojeva s papira. Prvi hostel je bija pun, nazvala sam drugi broj al nitko se nija javlja. treca sreca!! Glas s talijanskim naglaskom s druge strane linije mi je potvrdija da imaju krevete za 10 funti i uz to nude i dorucak. jeeej! Stavila sam backpack na ledja i uputila se u smjeru West Kensigtona. Nisam do sada bila u tom dijelu i nisam imala mapu Londona da mi olaksa trazenje ulice.. Ipak, uz malu pomoc prolaznika, nasla sam hostel u roku od 10 minuta.
Hostel je bija super sredjen i super povoljan za sve sta nudi..
Trik je bija u tome sta je bila nedilja..jedino nediljom su kreveti tako povoljni. Sljedecu noc bi platila 34 funte. Odlucila sam ostat samo jednu noc i kasnije tu vecer sam se bacila na ponovno trazenje hostela.
I uspila sam nac super hostel u Camdenu!!, super, umjetnicki dio Londona, poznat po svom pazaru sa svim i svacim.
Ostavila sam stvari u sobi i odma se uputila u istrazivanje Camdena.
Nesto kasnije sam se nasla tu s Layal i Ramijem. Bilo mi je tako drago ponovno ih vidit.
Nekoliko slija s Camdena..cetvrt je puna izloga, reklama sa starkama..starke doslovno iskacu iz zidova:)
– Nakon puta, vratila sam se preporodjena i odmorna u hostel, u Edinburgh, unatoc putu od 9h.
Nakon tusa odma sam se bacila u krevet i veci dio dana sam spavala.
Jedn od cura iz hostela je slavila rodjendan i tako smo se dali u odabir kolaca ili torte koji cemo joj napravit. Izrazila je zelju za ice cream cake.
Srica u hostelu imamo novog clana, Becky, cura koja ovdi odradjuje svoj staz.
Razumi se u kolace i radi odlicne torte. Nabavile smo sve namirnice i uz pomoc Beckinih natuknica i savjeta uspile smo napravit icecream cake. Zapravo i nije tako teska za napravit, samo treba desifrirat recept. Recepti za kolace i torte su tako komplicirani:)
Ovako je torta izgledala..
Sljedeci tjedan smo odlucile napravit cheese cake. Jeeej!
Uzivajte dragi moji, cmoook:)
p.s. post je napisan s brda s dola, zelim vam predocit u kratko citav put..ponekad neman vrimena za pisanje, pa to onda ovako izgleda..:)
nadam se ipak da cete uvatit bar djelic atmosfere
Leave a Reply

