Razglednica iz Liverpoola

Iz Manchestera sam se uputila u LIverpool. Put je bija kratak, al pobrkala sam kolodvore i tako zakasnila na bus. Imala sam jeftinu kartu od mozda par funti u djepu… Ukrcala sam se na bus i taj bus je isto isa za Liverpool i vrime polaska je bilo isto ka i na mojoj karti..jedina razlika je bila autokompanija i krivi autobusni kolodvor. ha;)
SOfer mi nije zamjerija, pokaza mi je stanicu di vatan bus za Liverpool..prosetala sam do blagajne, kupila kartu, mrmljala sebi u bradu kratko sta nisam provjerila ime ulice od kolodvora, ali brzo sam se smirila..ipak, idem za Liverpool!!
Nisam rezervirala hostel, mislila sam da nema potrebe. Imala sam adresu jednog hostela u djepu. Uputila sam se u smjeru hostela cim sam stigla u Liverpool. Jos je bija dan i dovoljno vrimena za istrazivanje grada.
U hostelu me docekalo iznenadjenje..bija je petak vecer i svi hosteli su bili popunjeni. Liverpool je krcat, pun do krova vikendom. Osim bacpackera, radnika koji zive u hostelu, hostele rezerviraju i mladi zeljni provoda. Rezervirala sam krevet za tu noc, ali za subotu vecer je vec sve bilo popunjeno..ne samo u tom hostelu nego u svim hostelima u Liverpoolu. Prvo sam se uspanicila al samo kratko, virovala sam da ce se sve nekako vec sredit.
I stvarno je! U slucaju da ne nadjem sobu, rekli su mi da dosta mladih spava na aerodromu ‘John Lennon’ subotom..
Dosla je subotam krenila sam u setnju gradom. Bas sam bila u Cavern clubu kad mi je jedan momak iz hostela javija da ima jedan slobodan krevet ..ako ocu.
Hm, bila sam sritna.. Bija bi dozivljaj spavat na aerodromu sta nosi ime po Lennonu al ipak mi je tu vecer vise odgovara topli i udobni krevet nakon citavog dana provedenog u setnji.:)
 Liverpool je pun dobrih klubova…klubova s indie rockom, popom…srce mi je u ovom gradu bilo na mistu.
Grad dobre mjuze, definitivno.
Jedan od klubova je i Cavern club – klub u kojem su nastupali Beatlesi.
Da, da..bila sam unutra, popila sam Guinness i slusala obradu stvari od Beatlesa. U klubu su svirali Travis…hm, pocet cu pratit stranicu od Caverna, ako bude neki koncert u buducnosti mogla bi se vratit u LIverpool.
Sve u svemu predivan grad sa simpaticnim ljudima i dobrim klubovima.
Probala sam scouse, upoznala dvi simpaticne scouse wimin.
Skoknila sam do info centra da pitam di mogu razminit pare (ponila sam nesto eura sa sobom za slucaj, sve sam potrosila u Liverpoolu).. Dvi simpaticne dame su cule moj upit i ponudile se da ce mi pokazat di je exchange office.
Setala sam po shopping ulici s dvi seke u 60-ima, cakulalae smo ka da se znamo godinama. Pricale su mi o Liverpoolu, spizi kojoj moram probat (tako sam saznala za scouse) i mjenjacnici u kojoj njih dvi uvik minjaju pare. Pitale su me odakle dolazim. Kad sam rekla Hrvatska, njihov prvi komentar je bija da su nekad davno posjetile Krakow.:)
Ipak, bile su simpaticne i scouse su se pokazali stvarno ka dragi i zanimljivi gosti.
Srela sam ih to popodne jos tri puta…:)
Puno prica jos iman iz Liverpoola al to cu vam pricat kad se vidimo. Idu slije Liverpoola, Caverna, spomenika miru posvecenom Lennonu, famozne dice sta izvode vrtolomije u parku, muskarca sta pozira u boksama… uzivajte! Magican grad!!:)
Leave a Reply

