Peckham…!:) (don’t be a plonker)

Ovo mi je treci posjet Londonu. Oduvik sam tila posjetit Peckham, nakon niza puta sta sam pogledala Mucke..napokon sam vidila taj dio LOndona u zivo.
Peckham je juzno-istocni dio Londona. Siromasnija je cetvrt u Londonu, ali svakako vridna posjeta.
Saznala sam putem da Mucke zapravo i nisu snimane u Peckhamu ali govore o tom dijelu LOndona. (ne znam zasto nisu snimane ovdi??)
Na ulici se ne moze vidit puno ljudi sta nalikuju Delu i Rodneyu. Kvart je pun doseljenika i skoro se i ne moze cut engleski. Svako par metara tu je ducan s africkom spizom, u jednom dijelu ducana se prodaje spiza, egzoticno voce i povrce, a u drugom dijelu se prodaju mobiteli i druge sitne napravice i uredjaji.
Skoro u svakom ducanu je bilo duguljasto povrce s grubom sporko-bilom korom. Kasnije sam saznala da je to yam i navodno jako dobrog okusa.
Na putu iz Londona do Edinburgha sam imala super drustvu. Bus je bija pun, grijanje je bilo na maksimumu i unutar busa je bilo skoro ka u sauni, ali za 5 funti koliko sam platila putovanje – Koga BriGa!:)
Imala sam super drustvo!- kuvara u Radisson hotelu. covik je iz Nigerije. Zivi ovdi vec godinama i radi ka kuvar ilitiga chef! Pricali smo o spizi i izmjenjivali recepte od 23h pa do 5 ujutro. Od njega sam saznala da se to cudno, duguljasto povrce sta sam vidila u Peckhamu zove yam. U Leithu ima par ducana s africkom spizom, pa cu skoknit i kupit jedan Yam ili barem pola..pa da probam. 🙂
Peckham….
– Sila sam na metro do London Bridgea i od London Bridgea sam isla vlakom do Peckham Rye-a.
Prosetala sam glavnom ulicom, slikavala, cakulala sa slucajnim prolaznikom…sarmer ala Del:)) i zaustavila se u jednom kaficu ..kafa s toplim i apple scramble..fantasticno!
U zalogajnici je bilo par ljudi, stalne musterije…pricali su s konobaricama. Sve je bilo dosta jednostavno, bili stolovi s kecapom i senfom na njima, par slika po zidovima starog Peckhama, sank na sredini kafane s menijom ispisanim na zidu..nudi se engleski dorucak, par vrsta pita, kafe…jednostavno i lipo i jeftino.
Peckham mi se svidija. To je druga slike Londona, drugacije od onog uzurbanog, turistickog centra koji smo navikli vidjat po turistickim aranzmanima, u filmovima itd. Tih par sati nisam imala dozivljaj da sam u LOndonu.
Evo par slija, nadam se da ce vam predocit atmosferu..:)
Leave a Reply

