Natrag u Edinburgh

Pusa svma, odma na pocetku..!:)
Stigla sam natrag jutros oko 8h. PutOvanje je trajal cilu noc. Napustila sam London, Victoria  coach station,oko 23h..punih 9 sati puta je bilo pred menom.
Putovanje, sve u svemu…..prelipo! Pod dojmom sam, ili bolje receno..pod dojmovima sam.
Razlicita mista, razliciti ljudi, razlicite vremenske prognoze, dobra spiza i salica kafe, i na kraju taj predivni engleski jezik koji u svakom gradu zvuci drugacije.
Tako sam se razveselila kad sam pnovno cula ono tako engleski…’HeLLo love!’.
–  Bilo je lipo bit ponovno u Engleskoj!!
Putovanje je pocelo u petak u 5 ujutro. Tu noc nisam puno spavala, dovrsavali smo video za Martina, spakirala sam stvari i oko jednu legla u krevet.
Alarm je bija ukljuce na oba mobitela, za svaki slucaj:).
Probudila sam se u tri, nazvala taksi i oko cetri izasla iz kuce.
Put je bija ugodan, veselila sam se Liverpoolu…Manchesteru, shoppingu u Primarku, prijateljima iz Libanona, Camden marketu, Peckhamu i samoj ideji da cu ponovno vidit London i prijatelje s kojima sam zadnji put ‘lutala’ Italijom.
Detalji i sike s puta, uskoro! Sada prvo idem popit jedan macchiato i pripremit se za radionicu kreativnog pisanja. Mozda nam Manu opet donese kesicu s bombonima..to bi definitivo bilo ugodno iznenadjenje…:)
Vrime je ovdi tmurno, kisno. Savrseno vrime za knjigu, salicu kafe i topli krevet. To ce bi scenarij nakon radionice.
Detalji uskoro..cmok
2 thoughts on “Natrag u Edinburgh

Leave a Reply

