slatki umor..i opet, DoLce vita!:)

Dragi moji, sutra idem za Manchester, Liverpool pa LOndon. Ovih par dana je bilo freneticno, veselo \ malo sna i puno zabave..radionica kreativnog pisanja, vecera s drugim volonterima, gegustacija novih torti, oprostajna kava s Francescom, zabavni Manu..:)
Radionica kreativnog je bila zabavna ka i uvik..Manu se bas vratija iz Belgije i donija je kesicu s finim belgijskim cokoladama. Stavija je kesicu na stol di je svi mozemo vidit, al zabranija je svima da uzmu cokoladni bombon iz kesice.
Da bi probali slatki belgijsku cokoladu, morali smo procitat nesto svoje sta smo napisali!:)
Nisam se odvazila odma..al cokolade su izgledale predobro i odvazila sam se procitat jedan tekst iz svoje biljeznice. Pisala sam na engleskom i nisam znala kako ce to zvucat drugima…ali, ispalo je dobro. Dobila sam i aplauz, jeeee!
– Bija je naporan dan, ali jooj kakav dan!:)
Nisam bas puno spavala, a i veceras me ceka noc s malo sna. Oko 4h moran napustit hostel..a u 5h mi krece bus za Manchester.
martin, volonter iz Ceske, se vraca doma. Veceras moramo dovrsit njegov video (svakom volonteru radimo ‘goodbye video’:)..veceras nema spavanja…
Pusa dragi moji, odmornija i s vise teksta i slika drugi put!!
Leave a Reply

