slike u prolazu…

Bok svima..prije neki dan sam toliko slikavala..mislim da cu tribat neke slije izbrisat ili ih prebacit na cd, jer do kraja ovog puta nece bit dovoljno mista na digitalcu.
– potrefija se bas suncan dan na moj slobodan dan:), krenila sam u istrazivanje Portobella…preeeeedivan dio edinburgha. Setala sam citavim putem od hostela do Portobella, mozda nekih sat ipo vrimena. prvo sam prosla kroz ruznu industrijsku zonu i naisla na ovi grafti putem..
S jedne strane ovog glomaznog zida je rent-a-car a s druge strane je nekakva celicana!!:)

Moamak koji je ostavija utisak na ovu curu, gleda vjerojatno ovi grafit svako jutro. 🙂

…Nekoliko slija iz Portobella..nadam se da ce vam se svidit..pusa

 

4 thoughts on “slike u prolazu…

Leave a Reply

