Post o sushiju i vratima, sarenim vratima

Danas mi je slobodan dan. Bas sam bila s drustvom iz hostela, drugim volonterima u japanskom restoranu. Jela sam sushi i svidja mi se okus..jakoooo. Nisam bas uvatila nazive svih umaka i priloga, ali sushi s rizom i sami losos u umaku od soje, s dodatkom nekog zelenkastog zacina je stvarnooo ukusan. I loved it!;)
Preko puta sushi mista se nalazi jedna smisna, sarena butiga. U njoj radi teta s vjerojatno najvise piercinga sta sam ikad vidila na nekom i sta cu ikad vidit na nekom. Na vratima butige pise…’Rainbow…’ nesto i sa strane..fortune teller,piercing itd.
Teta je prava atrakcija, mislim da zapravo i je u Gunnessovoj knjizi pod kutkom piercing, osoba s najvise piercinga. Lice joj se ne vidi. Nadzire se samo boja koze- crnkinja je.
Kudzai je provjerija cijene…gatanje iz dlana je 20 funti, citanje iz staklene kugle 60 funti..oLaLa..i da, dolazak se treba najavit.
– Prije neki dan sam setala po Leithu. Vrime je bilo predivno, suncano..bas ugodni jesenji dan.
Odma iza hostela se nalazi veliki park, a jesen ovdi je predivna..osobito ako se nadjete u prirodi.
Uzela sam digitalac i nisam ga ispustala sljedecih sat vrimena. Evo nekih slika vrata..’front door’. Volim kako pituraju vrata u sarene boje..predivno.
Pusa
Leave a Reply

