Mirna vecer i pita od jabuke

Od kada se Octavia preselila na farmu neman vise toliko cesto laptop.
Sada sam se ponovno vratila staroj navici, citanju..
Bila sam nedavno u muzej knjizevnosti u Edinburghu. Dosta je malen i skucen, ali bas simpatican. Sredjen na starinski nacin, drveni namjestaj, krcaato slika po zidovima Edinburgha prije sto godina. Jedna prostorija je bila posvecena R L Stevensonu. Citala sam isjecke iz njegovih memoara i dio o njegovom zivotu. Napisa je jedno djelo posveceno putovanjima…mislim da se zove Travel with a donkey.. Napisa je Treasure Island i The strange case of Dr Jekyll and Mr Hyde. Uzela sam ovu zadnju knjigu u knjiznici.
– Evo jedan citat, ali ovaj sam pronasla u pubu u zenskom wc-u..:)
Sinoc je bila dosta tiha noc i vecer pa sam se mogla posvetit knjizi.
Nakon vecere svi su se rasprsili u svoje sobe, A je zalega na kauc u dnevnom, J je bija za kompom a ja sam zauzela treci kauc:) u dnevnom i usredotocila se na knjigu. 
Sinoc mi je bilo tako tesko ostat budna. Vec u jednu su mi se poceli kapci sklapat. Tako je tesko bit budan, kad moras bit budan..
Cim se kazaljka priblizila dvojci, pozdravila sam drustvo u dnevnom i uputila se u krevet.
Da,da..inace ka dio razbibrige sinoc i da ubijem vrime..odlucila sam napravit pitu od jabuke!!
Nije bila losa, pojelo se sve i jos smo na sricu imali obicni jogurt u frizideru pa je trenutak bija savrsen.
Nitko u kuci ne jede obicni jogurt. Ovde ga zovu greek yogurt i na sami spomen tog jogurta, lica im poprimaju oblik grimase.
Na moju sricu!….imala sam jogurt za sebe;) 
Danas smo saori, Kudzai i ja u kuci. Dan je dosta miran, ukucani se tek bude i obavljaju svoje kucne zadatke, drugi pripremaju dorucak na skotski nacin..kobase, slanina i druge mesne delicije. Kuzina bas lipo mirise.
Prije neki dan sam i ja sebe pocastila kobasama i krvavavim, al bilo je vec dvi ure popodne.
Kava koju posluzuju u tom fish&chip zalogajnicama je uzasno losa, ali nekako uz tu masnu spizu tako dobro ide. Ne bi mogla zamislit salicu dobrog macchiata uz kobasice, slaninu, fazol i jaja!!:) Jedna velika salica bile kave, makar bila i losa, bolje ide uz takav masni dorucak.
Jos sam pod dojmom posjeta Glasgowu. Taj grad mi se cini potpuna suprotnost od Edinburgha. Oba grada imaju sarm, ali sasvim drugaciji. edinburgh vise odise nekom starinom, malim uskim prolazima, dvorcima, muzejima, sivo poplocanim ulicama i hrpom kipova..; Glasgow s druge strane, nije na glasu ka najlipsi grad. Industrijska zona je dosta blizu centru, ima rijeku koja  tece kroz grad i mostove koji sjaje po noci razlicitim bojama, odlagaliste smeca nedaleko od grada, masu kvartova sumnjivog karaktera, krcato izbora za shopping(primark), ulicni performeri, koncerti kroz citavu godinu, odlicni klubovi, jeftini pubovi, jeftine zalogajnice, jeftini taksiji..cini mi se da je Glasgow bolji izbor za zivot. Jeftiniji je i svi koncerti su u Glasgowu..jednostavno!;)
Danas nam treba doc prijatelj jednog od stanara.. J, stanar, je ostavija neke svoje stvari u tog prijatelja. Pravilo je u kuci da ne smimo dovodit nikog koga Sophie prethodno nije upoznala.
Danas ce to bit glavni zadatak… vec sam upoznala tog J-og prijatelja. Bili smo zajedno kod njega po J-eve stvari.
Lik je najblaze receno, neobican. Ima oko 50ak godina, zivi sam i ima jednu prostoriju uredjenu totalno u Bozicnom duhu. Drvce je vec tu, svicice, baluni..sve. Kaze da ga je strah smrti i zato svaku godinu pocinje s kicenjem par miseci ranije..mozda sutra umre i ne doceka Bozic i vrime blagdana i kicenja..
Neobicna osoba.
Osim toga, danas ne bi trebali bit nesto posebno zaposleni pa se mogu bacit na citanje neke druge knjige..mislim da u knjiznici ovdi imamo ‘Sto godina samoce’..
Treba bi bit miran dan.
Napravit cu rucak, skuvat kavu nakon toga, zavalit se u fotelju i citat neku knjigu.

pusa

p.s. par slija hostela..
Leave a Reply

