Sarena vrata, Glasgow..

Evo nekoliko slika iz tour de Edinburgha…
Nakon sta mi je barba u radni podiga sic, obilazak Edinburgha s bikom je proteka bez vecih problema. Rebe nisu bile problem..uglavnom je sve ravnica a i bika je bila dobra pa sam cak prebacivala u vece brzine, jurila sam kroz Edinburgh, lutala ulicama, vozila livom stranom ka da to radim svaki dan. U ovom gradu se uopce ne osjecam ka stranac…svidja mi se tempo zivota ovde..hm, ili mozda tempo zivota koji ja iman ovdi:)..slobodan dan usred radnog dana, putovanja kad god iman para..
Idu slije..
Vrata..:) (obozavam boje na vratima)
Jucer je bija `Glasgow dan`. Isla sam na koncert Amy Macdonald u O2 Academy.
Posjet Glasgowu sam iskoristila i da kupin par krpica u Primarku…jeeej! Ducan ima 4 kata, jedan za robu, jedan samo za modne detalje, cipele, donje rublje…raj na zemlji za shoppingiranje.
Izasla sam s vricicom punom raznoraznih hulahopki, marama i blabla, i tako dalje. Uzivala sam!
Uskoro novi post….cmok
Leave a Reply

