Iscekivanje alarma…

Jos jedan radni dan skoro pa iza nas, iza mene..!!
Lezim, zavaljena na jednom od tri kauca u dnevnom. Petak je vecer, jos tocno 51min do fajrunta. Jos 51 min i palimo alarm i idemo na zasluzen odmor.
Ljudi se izmjenjuju u dnevnom. Veceras sam cilu noc tu, mirujem i odmaram se.
Ne dogadja se nista uzbudljivo, na sricu. Obicna, dosadna  savrseno mirna vecer.
U dnevnom smo Martin, Octavia i ja. Svak se bavi svojim poslom, svi troje smo u svojim mislima. Martin je isto zauzet necim na laptopu, Octavia se hrva sa snom i knjigom u rukama.
Vec je u ponoc najavila da ide u krevet. Zaboravila je na drugo vrime pomicanja alarma…evo pridruzija nam se i cetvrti clan.
Octavia uskoro napusta tim, barem ovaj u gradu. Seli se na farmu i tamo ce nastavit svoje volontiranje. Ona se veseli sta odlazi i sta ce zadnjih misec ipo dana volontiranja provest u manje freneticnoj atmosferi.
Livade, krave, konji, ovcice, grmici s malinama…mir. Tu i tamo koji farmer. Obradjivanje zemlje, ispijanje kave s pogledom uperenim na obliznja brdasca, miris sijena..:)
Jedan put sam posjetila farmu. Setala sma seoskim puticem i s obliznjeg grmlja sam ‘krala’ maline.
Farma je susta superotnost ove gradske ustanove. Svaki put kad nam u posjet dodju volonteri s farme, zgrazaju se na razinu nereda i hm, prljavstine u hostelu!!;)
Dva totalno drugacija objekta koja imaju istu funkciju – pomoc mladima.
Zadnjih par dana samse bas dala u igranje biljara. Svaku vecer, svaki tren kad ne znam sta, kud ni kako sa sobom, bacim jednu partiju biljara s A.
I svaki put postajem sve bolja. A je majstor ubiljaru. Mamu ga je naucila igrat jos kad je bija dita. Ha!, mamu mu cak igra za nekakvi biljarski klub. Zamislite mamu koja rastura u biljaru!!:)
Prije neki dan sam imala zanimljiv razgovor s njim, s A. Setali smo zajedno. Trebali smo u Asdi kupit neke stvari za rucak. A-u su trebali u posjet doc neki ljudi iz Londona i bija je sav uzbudjen oko toga. Tija im je napravit poseban rucak. Tija je nesto lipo i ukusno, nesto fino.
Uzeli smo mljeveno meso, naravno, manistru i bolognese umak.Na slatkom odjelu smo odabrali jednu od torti, kupili smo jos dva soka i krenili natrag za hostel.
Kupila sam karte za London i nasla sam jeftine karte. Kartu od Londona do Edinburgha sam platila samo 5 funti. Je, idem autobusom i vozit cu se 7 sati ali kartu sam platila 5 funti! jeej!
A me pita kad idem u London. Nastavija je dalje pricat. Reka mi je da je zivija u Londonu!
Pitala sma ga di je zivija. Znam da je dugo vrimena provea na ulici…zanimalo me u kojem je dijelu Londona zivija, al odgovor me je svejedno iznenadija.
Reka je da je zivija u centru!! Pomislila sam kako nitko na tom momku ne bi reka da je beskucnik, a jos kad doda da je zivija u centru Londonu, ko bi se ikad dosjetija da je pod centrom mislija centralne ulice Londona.
– Upalial sma alaram. Uspila sam nista ne ubacit u usta zadnjih par sati, tocnije od vecere. Sva sam ponosna.. Drzala sma se dalje od kuzine;)
Sutra mi je slobodan dan. Dan bez alarma, jutarnja kava, listanje novina…kolac negdi, setnja…
Al drugi put mozda o tome:)
Izabrali smo slike za Octaviu.
Posal za danas zavrsen. Idem u krpe.
CmoK
2 thoughts on “Iscekivanje alarma…

  1. … ako ti ne pišem ne znači da ne mislim na tebe cimo moja! falis nam svima puno !!!
    Već sam 3 dana u Zagrebu… Pada kiša non-stop al ništa neobično… Trebala bi kao početi tražit posao…
    Ajme kako mi je bilo divno iznenađenje vidit kavu med i porukicu— falalalala!!!
    Jedva čekam da se vratiš (ako to već nisam rekla 🙂

    ..i zakon za London!!! (ja sam se vozila u busu 16h kad sam išla na slapove tako da je 7h ništa!!! bit će ti zakon i super je šta putuješ kad god stigneš! )

    p.s. a bi li i ti volila otić volontirat na tu farmu? ako bi, je li to izvedivo?

    Beijos!! 😀
    (moram upisat portugalski! 😉

    • matildce moja, joj kavica..haha! drago mi je da ti se svidja iznenadjenje, znam da ces je dobro iskoristit;)
      ne virujem da cu ic na farmu. svidja mi se grad i mogu vise naucit u ovih par miseci. da sam duze tu, vjerojatno bi i na farmu otisla.
      pusa tebi!!

Leave a Reply

