Pohod na UK!!

Dobro jutro dragi moji, u Ed je osvanija jos jedan sivi dan. Sivilo je tu sada samo da nas podsjeti na jesen i vrime koje nam stize s njom..kisa, hladnoca i snig, mozda uskoro.

Ovih par dana proslo je bez kise, ali i tako sam u kuci pa mi ne smeta.

Sutra, ipak!!,nadam se ne-kisnom danu. Mozda rentam biku pa odem u istrazivanje Ed.

Inace, sutra je jos jedna radionica kreativnog pisanja..jeee!

Ove dane, atmosfera u hostelu je dosta napeta i 24 sata koja provodimo unutra prolaze brzinom vitra. Pitam se jel se ukucani Big Brothera isto tako osjecaju dok su zatvoreni u onoj kuci 3 miseca. Mozda mi ovo iskustvo pomogne svatit zasto se ljudi prijavljuju na taj show i sta je zanimljivo da pristanu bit zatvroreni u kuci na xxxx dana? (osim para naravno!!?:)).

Cyrenians ce prosirit moje vidike u vise oblika..haha.

– Vikend u kuci je bija vise nego zanimljiv. Imali smo jednu ilegalku, nesporazum oko kucnih pravila, udaranje vratima, viku i dreku.

Nekda je pravi izazov radit s ljudima.

Subotu sam imala slobodan dan. Pokusala sam ostat sta duze izvan hostela. BIja je jedan od onih dana-nije mi se dalo slusat razbijanje vrata, nisam imala volju za dernjavu i povisene tonove, ni prepirke i svadju. Srica da sam bas subotu stavila ka slobodnu! Drago mi je da nisam bila unutar kuce, jer ne znam kako bi se nosila s problemima koje su imali drugi volonteri.

Vratila sam se u kucu oko 20h..taj dan sam setala 5 sati!:)..popricala s Octaviom i pobigla u svoju sobu brzinom munje. Nitko od ukucana me nije vidija…zadatak uspjesno obavljen!! 😉

Ta subota mi je trebala..da napunim baterije i ponovno uzivam u vrimenu u kuci.

Jucer smo imali vecer drustvenih igara  u hostelu. A je izvadija na stol Monopol. Pocistili smo stol nakon vecere i pripremili se na osvajanje polja.

Pravila igra nisu bila napisana na pozadini kutije pa nam je A objasnjava pravila kroz igru. Mogli smo birat izmedju dva Monopola..jedan je bija Football monopoly, a drugi je bija onaj standardni s ulicama i trgovima.

Ha,ha..ovi na nogometase mi nije bija napet. Imena mi nista ne znace..mislim da sam jedino znala David Bechama. Al i ne znam bi li to polje kupila ako bi se figura zaustavila na njemu!! 🙂

Odlucili smo ipak igrat ulice i trgove. Igrali smo neke dvi ure i za to vrime sam uspila kupit Trafalgar Square, The City…; promaka mi je Camden, jebemu!

Al posjetit cu ga kad odem u London, zelin vidit taj sareni dio Londona s krcato standova punih raznoraznih krpica, detalja itd.

Jeeej!

Planiram za London sredinom 11mj. Trebala bi se nac s prijateljima iz Libanona tamo i veselim se.

Jedino da se cijena megabus karte vrati ponovno na 5 funti a ne kao jucer 30 funti.

Danas jos nisam vidila kako se krecu cijene autob. karti, al nadam se da ce cijena do Londona past. Drzite mi fige!

Usparat cu jedno 60ak funti…sasvim dovoljno za uzivat u spizi i pivu u Londonu nekoliko dana.

Danas iman zadatak ocistit lounge i idem se bacit na posal.

Evo jedna slika s napete Monopoly veceri…:)

pusa

Leave a Reply

