Druzenje

Danas je bija jedan od onih malo tezih dana. Uvik je izazov valjda radit s ljudima. Nekad samo imamo vise zivaca za druge al nekad nam je i samima fitilj kratak i malo treba za zapocet svadju, podignit tonu, zacrvenit ce i izbacit sve iz sebe..svaku i najmanju lutnju, zamjerku..sve, sve, bas sve rec toj drugoj osobi sta nam je stala na put.

Sinoc su me probudili u 2.30.po noci. Nisam ni znala da sam bila budna dok sam razgovarala s osobom koja mi je tukla po vratima svom snagom.

Razbudila sam se mislim tek kad je sve proslo. Octavia se prva razbudila, od zurbe je navukla rebe naopoko, ja sam se uptila za njom niz skaline…pogledala sam u jednom trenu na kuhinjski pod, pored kante za smece je stajala moja carapa. Valjda sam je ponila sa sobom, nesvjesno..

Danas smo se smijale tome, ali sinoc..joooj.

Tribalo mi je sat vrimena da ponovno zaspem!

Jucerasnji dan je ipak, bez obzira na sve bija odlican dan.

Evo nekoliko slika s druzenja s drugim volonterima…;)

Danas se alarm pali u 2h..znaci jos 3 sata su pred menom. Samo da noc bude mirna.

CmoK

p.s. opet slusam Jarabea. Prvi put slusam stvar Cry & I like it!

Leave a Reply

