Setnja, zumba i ugodno lincarenje

Evo me opet u istom internet caffeu di sam se nasla jedan dan kad je padala kisa. Pobigla sam unutra da se sklonim od kise. Skotima nije smetala ali mene je ipak vise privlacija topli kutak, blog i salica kave od lagane, iritantne kise..:)
Starke su ponovno u igri..!! 🙂
Krenila sam na sat Zumbe (Mickii!!). Danas mi je slobodan dan i bas ga provodim ugodno, lino. Uopce mi ne smeta sta sam cilo popodne provela u sobi. Dapace! Zavalila sam se na krevet, smistila noge na zid i uvatila se citanja jos jedne knjige.
Knjiga je jedna vrsta prirucnika za zivot, prica o coviku, pjesniku. Njegova kcer prenosi njegov zivot i njegove zivotne mudrosti. U svakom slucaju drago mi je da sam naletila na to stivo u knjiznici. (naslov cu vam napisat drugi put). Cak su i korice knjige u blago zelenim tonovima, bas da je pozelis procitat.
Dakle danas je opet bija dan za setnju. Znate kako inace obozavam setat..ali ovdi setnja vec postaje napor. Minjam ulice, minjam smjerove pa razbijem monotoniju i ne promatram uvik i nanovo iste fasade, iste sive zgrade, vrata s crvenim, plavim i zelenim vratima, kuce s velikim prozorima bez zavjesa – to mi nikako ne ide u glavu… Ljudi niti malo ne mare za svoju intimu.
Svak svakome moze vidit dnevni boravak, kuzinu, sobu..rijetki su oni ciji prozor krase sareni zastori. Skure i rolete naravno ne postoje. To je nesto sto Skoti ne koriste.
Oko 8h je navecer. Bila sam bacit djir do Constitution Street. Nasla sam jedan klub sa satovima zumbe. Nije nesto skupo, 4 funte.
Bas sam mislila kako bi to bija dobar nacin da upoznam nekog bas iz Edinburgha. Jedan sat je pocea u 19h, a drugi i 20h.
Dosla sam na sredinu prvog sata, za slucaj da se trebam prijavit i to.
Prostorija je bila puna zena u razlicitim zivotnima fazama. Skakale su i tresle bokovima u ritmovima makarene, Shakirinih hitova..super mjuza, bas te mami da zaplese.
 Bilo je ocito da se zabavljaju!!
Promatrala sam ih 10ak minuta. Samo to sta sam stala na vratima i slusala muziku i gledala te zene kako plesu, predstavljalo mi je zabavu.
Ipak, odlucila sam da se necu pridruzit sljedecem satu.
Sitila sam se Boskinih satova di su grupu isto cinile zene razlicitih godina.
Neusporedivo..drugi nacin rada.
Mozda bi se zabavila, izludirala i iskakala sigurno, ali to mogu i u 4 zida svoje sobe.
Ipak sam sa sobom ponila Shakiru, Julietu Venegaz. Iman sve hitove potrebne za zabavu!!
A svoje 4 funte cu ipak ostavit za neki ozbiljni sat, neki jazz ili balet.
Naisla sam vec na jedan klub. Mislim da se zove Dance Base. Imaju otvorene satove koji se naravno placaju, oko6 funti, ali se moze doc kad god.
Ipak cu otic na jedan takav sat, s manje ljudi u grupi, manje ludiranja ali vise ozbiljnog rada pa mozda i naucim nesto novo!
Danas sam bila na bazenu. Brckala sam se u obliznjem ‘leisure clubu’.
Nakon dorucka i instant kave, krenila sam do Leith leisure centra.
 
– Obozavam dorucak u hostelu. Cak sam smanjila i ispijanje kave vanka.
Obozavam se probudit ujutro i spustit se u kuzinu, stavit vodu za kafu, otvorit kredencu i izvadit instant kafu. Uzet svoju salicu za instant kafu (za caj je druga!!), stavit jednu zlicu kave, jednu secera, prelit sve vrucom vodom i s malo mlika..
Uzivat u mirisu vruce kave.
Lagano se dogegat do dnevnog i smistit se na jedan od kauca. Na nogama drzim laptop, kava je s live strane na stolicu, zajedno s pijatom voca..narance, jabuke, kruske, kruske – sta god da Fare Share donese. Obozavam taj lagani jutarnji start, lini pocetak i priprema za ono sta me ceka tog dana.
Veselim se svakom novom jutru, odvajanju od kreveta samo kako bi se isuljala iz sobe i spustila u kuzinu, stavila vodu..i drugo sve znate..:)
 
Inace, medju kolegama volonterima mozda sam jos uvik najagilnija u bacanju stvari u smece, rjesavam se pedantno svega cemu je rok trajanja prosa. Mliko u kavi me podsjetilo na to..
Mliko koristimo vec kad je debelo prosa rok trajanja. Nekda zna bit i po 4-5,6 dana. To je sasvim normalno i nikome ni ne pada na pamet da bi mogli imat problema s probavom nakon ispijanja tog mlika.
Mliko je sasvim isto kao i na dan kupnje. Jos uvik je bez okusa i mirisa bas kao i onaj dan kad smo ga kupili. Jedino bila boja i plasticna boca odaju da se radi o mliku! :))
Panicno bacam pastete s narancom, mliko u plavim i narancastim pakiranjima, pahuljice raznoraznih okusa, pudinge i jogurte s niskom razinom secera, voce i povrce oko kojeg su se pocele skupljat muhe.
Nerazumljivo mi je i nezamislivo koristit nesto cemu je prosa rok trajanja. Octavia mi se smije i kaze mi da sam ‘funny’!! 🙂
Ipak, i dalje mahnito cistim frizider. Ajde, jedino mliko koristim ako je i prosa koji dan. Ipak, skoro je ka voda samo bile boje.
Cudno nesto. Mislim da nema nikakve nutritivne vrijednosti. Ali svejedno, nisam ljubitelj mlika, nikad nisam bila.
Koristim ga samo da mi da lipsu boju kavi, samo zrno je dovoljno.
 
– Tako, veceras nista od moje zumba radionice ali zato jedan post vise na mom blogu.:)
Baterija na digitalcu mi je slaba, ali pokusat cu stavit par slija iz ove vecernje setnje.
pusa
4 thoughts on “Setnja, zumba i ugodno lincarenje

  1. eeej irena moja je ti lipo, gustas…. al isto se ti meni vrati sta prije, fali mi kavica s tobom! :-*
    gustam citat o tvojim pustolovinama, bas mi je zanimljivo. :-))

Leave a Reply

