Bok svimaaa!
Vracam se korijenima i prvoj godini faksa. Opet se slusaju Cranberries-i, tocnije Dolores O’Riordan.
Nasla sam super verziju stvari Linger. Dolores je piva u duetu sa Simon Le Bon-om.
Mislim da mi se ova verzija svidja i vise od originala.
Danasnji dan je proteka dosta mirno. Na sricu! Saori i ja smo same u hostelu. Svi volonteri sta su tu duze, bas danas imaju slobodan dan.
Vec sam provjerila ko je na listi za hitni poziv..samo za slucaj da nam zatreba.
Ova dva tjedna policija je i previse puta navracala u hostel.
Jedan od ukucana je provea noc u zatvoru. Treba se pojavit na nekom sudjenju, ali kako je po prirodi zaboravljiv i ne bas odgovoran..normalno, nije otisa na sud.
Zato je policija dosla po njega.
To popodne sam bila sama u kuci. Kudzai je izasa na tren. Policija ga nije pitala puno pitanja, stavili su mu lisice i odveli ga sa sobom.
Slika me malo uznemirila. Bilo mi je milo momka..
Sutradan se vec vratija u hostel. Valjda mu je mama platila globu..
Dakle, nadam se da veceras nece bit nikakvih problema, policije, pozara, poplava, svadja i pobuna…samo obicna, dosadna, mirna vecer! Nadam se..
A, novi sustanar iz  Newcastle-a, i ja smo u dnevnom. Do maloprije je dnevni bija pun ka sipak. C i njegova djevojka Jade su stiskali jedno pored drugog na kaucu. J i R su po obicaju radili spacke.
Jade je djevojka od 17 godina. Sasvim je normalno da prespava kod svog decka. Za ove mlade tu nema nista cudno. Mozda zato ima toliko mladih majki po ulicama. Mlada mama gura kolica jednom rukom, dok u drugoj drzi duvan. Mladi, golobradi tata se vuce pored njih. Leith je pun takvih parova. Promatram ih i mislim se ko tu koga odgaja??!
Pitala sam Kudzaia o tom ‘fenomenu’. Objasnija mi je da samoharne majke ovdi imaju dobru zastitu od drzave. Imaju pravo na mjesecni djeparac (navodno, sasvim dovoljno za sve zivotne troskove), pravo na stan.. Mnoge mlade cure koje se nadju na ulici, vide u trudnoci spas od neimastine.
 
Da, da..vratimo se na trenutno stanje..:) A i ja smo u dnevnom. On je naravno na X-box-u (igrice). Svaka dva tjedna volontira u jednom kaficu, pomaze radit kafe, prat pijate..
Zanimljiv je momak. Vesel i brbljav. Pohvalija se da je dans napravija 200njak kafa!!
 
Prije nego je pocea zivit na ulici radija je ka pomocni chief u Newcastel-u. Voli kuvat..a ja volim ljude koji vole i znaju kuvat!:)
Kad smo kod toga, moj je red za veceru veceras. C bi mi treba pomoc.
Bas mi je nekako laganini dan danas. Iman isti lini osjecaj koji dobijem nakon jutarnje koromacuse u AVE.:) (fali mi to)
 
Sutra u 10.30.krecemo za Orkney. Na kraju smo odlucili ic busom do Aberdeena i od tuda trajektom do Kirkwall-a. Karta ce nas izac 60 funti, vamo i tamo. To je super cijena. HOstel je 15 funti noc. Tako da sve skupa tribamo imat 120 za prijevoz i smjestaj.
Veselim se voznji trajektom.
Kudzai je vec najavija da ce ponit bocu whiskey-a sa sobom.
Haha, to me podsitilo na Matildino i moje putovanje u Beograd. Bilo je zabavno…ona, ja, jedna teta iz Beograda i 2,3,4,5 ..’Jelena’. Put je prosa za tren i bila je to zabavna voznja vlakom.
 
Al vratimo se na hostel..bas sam se dogovorila s C da cemo za veceru mince &tatties (mislim da se tako pise). Omiljeno jelo ukucana i poznato skotsko jelo. Radi se od mljevenog (naravno:)) i krumpira.
 
Inace, vrime u hostelu mi brzo prolazi..unatoc tome sta sam zaboravila ponit svoj laptop!! (greska!!)
Mislila sam da cu se tesko naviknit na boravak unutar cetri zida, jer ipak ima dana da uopce ne provirim iz kuce.
Pocela sam citat novu knjigu, pricam s drugim volonterima, ucim radit africke frizure, ponovno se vracam ‘razbijanju’ biljarskih kugla..sitim se srednjoskolskih dana i vrimena provedenog u ‘Kadi’. Sad sam veci amater nego sta sam bila tad.
To je bija vrh moje biljarske karijere.:)
A je uzea moj digitalac i ‘opalija’ jednu sliju..haha, simpa. Kaze da se ne voli slikavat, ali ipak.. Pa evo vam odma jedna slija..  A ka pilot sa slusama i ja za kompom dok marljivo pisem post:)
pusa svima
p.s.  sa sobom na ovo putovanje vjerojatno necu nosit Converse..steta. Na sjeveru je cesto kisa, pa nema smisla da ih nosim. Nece bit isto bez njih..:)
 
3 thoughts on “

  1. heeeey renčiii, evo da ti se i ja malo javim, ka šta ti je jele rekla laptopalizirala sam se pa češće koristim net i tako počeh ispočetka čitati tvoj blog baš danas i jakoooo ji se sviđa, često si mi u mislima, pogotovo u zadnje vrime… i meni neke prekretnice u životu pa teško vidit, sagledat, dođe mi da samo učinim al opet znaš mene samo kompliciram i kad triba i kad ne triba… 🙂 Drago mi je da ti je gore lipo al nisam ni sumnjala a pogotovo ne u to da ćeš steć nove prijatelje jer ko te ne bi zavolia kad te upozna 😉

    Toliko za sad od mene, pisat ću još i čitati ali do tad veliki pozdrav i tebi i cimerima, guštaj, a vraćaš se 20.-og jel tako? Čini mi se da mi jele tako rekla, ajde javi se da odemo na kavu 😉 pozz iz hladnog splita!

    • Ane moa, uskoro sam nazad i obavezno jedna kafica na nasem lipom Bacvice zalu:)
      prekretnice je uvik tesko napravit, nadam se da ces rijesit sta god da te muci..
      pusa iz snjeznog Ed

  2. mozda ne citam slobodnu svaki dan, ali tvoji postovi me bas vesele!
    joj irenci, bas bi ti dosla malo u posjet…npr. na rucak 🙂
    imam osjecaj da si uvatila ritam i da ga se drzis i to mi se sviđa!
    ..ja se vec pomalo gubim i spremna sam za odlazak kuci…

    beijos! :-*

Leave a Reply

