‘…her perfume smelt expensive and  sweet..’..the streets
Prokletstvo!, upravo je zazvonija telefon. Bila sam prva u utrci na slusalicu – bija je to Fare SHare.
Nisam bila spremna na to pitanje..haha, simpaticni glas s druge strane me pitao da li zelim paket cokolade.
Borila sam se, stvarno sam se borila sama sa sobom ali glas je ipak na kraju izustija…..slabasno ‘da!’
Stalaza ce ponovno bit puna cokolade i ovi put sama sam za to kriva.
Ah, prokletstvo! Al, sta se moze..:)
Marjan, balet, okretanje pedala ..ce mi bit neizostavni dio svakodnevice kad se vratim doma.
 
Bila sam popodne u shopping s jednom od stanarki (cura sta brise kvacice).
Shopping je prosa u lipom druzenju. Nismo puno pricale al nije bilo sijevanja munji iz ociju pa mogu rec da je druzenje bilo itekako ugodno.
I sama sam se pocela bolje snalazit po Asda-i..jeee, pa ni sami shopping nije bija toliko naporan.
Veceras nam novi stanar radi veceru. Mislim da ce na rasporedu bit bolonjeze.
Momak je simpa. Dolazi iz Newcastle-a. Na prvi pogled je stvarno ‘gromada’, krsan momak ali djeluje simpaticno.
Sada u kuci imamo pravi miks britanskog govornog podrucja: Irkinja, dva Engleza, Skoti.
Zanimljivo…:)
U dnevnom ponovno tresti muzika. DJ J, je i ovaj put pusta jakoo dobru mjuzu.
Ako niste culi do sada za ‘the Streets’, svakako poslusajte.
cmook
p.s. za Orkney cemo ipak preko Aberdeen-a. Jos dva dana 🙂
Leave a Reply

