Dobro jutro svimaa..:)
Jos jedan tmurni dan u Ed, al toliko volim ovo britansko vrime da se uopce ne obazirem.
Vjerojatno ce se tijekom dana izminit jos dvi-tri-cetri vremenske prilike/neprilike.
Ovako jutros izgleda Ferry Road..
a ovako izgleda moje jutarnje citanje SD… 
nEmA sta – prava ‘Splica’, stare navike tesko umiru!:)
Soba nije najurednija i komp nije najbrzi, ali moran bit zadovoljna s tim jer nisam ponila svoj laptop.
 
Jutros sam se prva probudila na zvonjavu Fare Share-a. Jos uvik ih ne razumin nista kad mi se obrata. Zadrzim se samo na pristojnom ‘Dobro jutro’. 🙂
Vec vatan mimiku i govor tila, pa znam kad traze moj potpis za dokument, kad isprazne kosare s hranom znam da su na odlasku pa ih pozdravim..ali trebat ce jos puno vrimena da svatin ovaj govor. Kudzai je ovdi vec godinu dana i jos uvik ih ne razumi na trenutke.
Jucer mi je dosla L, jedna od stanarki, i zamolila me da odem do Scotmid-a kupit manistru i sir.
Ona je kuvala veceru i vec je postaila vodu za manistru..
Nakon 10ak minuta, Octavia je usla u dnevni boravak i ja sam jos uvik bila udobno zavaljena na kaucu.
Pitala me zar nisam tribala L kupit sastojke za veceru??
Otisla sam do L, zamolila je da mi sporo ponovi sve sta je rekla prije 10ak min u dnevnom..
Stanari toliko nekad mumljaju i govore slangom, da je jednostavno glupo pitat bas svaki put da ti ponove sta su rekli. 🙂
L i ja smo se napokon razumile. Trebala je manistru pod hitno iz Scotmid-a….
 jer voda je vec ‘iskakala’ iz lonca u vodenim baluncicima!:)
 
Vrime za dovrsit jutarnji zadatak..skoro je 11h, a do 11 bi tribala ocistit dnevni.
pusa
 
One thought on “

Leave a Reply

