Prethodni post

Hej dragi moji, jos jedan dan u hostelu. Pocea je dosta lagano…sa zvucnika se cuje Amy MacDonald i ‘This much is true’, ‘Caledonia’..
Zadnja stvar je stvarno predivna, bas za jutarnje budjenje uz salicu kafe, pisanje..pripremanje za dan. Stvar je vjerojatno omiljena medju Skotima koji zive izvan Skotske kao sta sam ja zavolila Terezu dok sam bila u Zagrebu. Ha,ha ..istina.
Zavolila sam njene ‘Suncane fontane’, ‘Nima Splita do Splita’, ‘Nono, moj dobri nono’ i druge lipe stvari..
 
Steta sta je ne mogu nekako ubacit u post. Slusam je vec po treci put, ovi put u izvedbi Paola Nutini-a.
 
Dakle, zadnja tri dana su mi bila freee. Uglavnom sam setala Edinburgh-om ..i sta vise istrazujem ovi grad, sve vise i vise mi svidja. Jucerasnji dan sam provela u ‘Forest’, klub je dosta slican nasem ‘Ghetto’. Drze ga volonteri i neprofitni je klub.
Uzela sam sam sobom svoju novu knjigu – sad sam na ‘Cokoladi’ i knjiga j suuper. Obicno knjiga bude znatno bolja od filma, al u ovom slucaju mislim da su podjednako dobri, i knjiga i film.
Jucer je bila kisa-sunce-kisa dan.
Naucila sam lekciju i sad vise ne izlazim vanka bez neke vrste ‘glavo-pokrivila’..pa sta god da bilo:suskavac, kapa, kisobran.. Ovdi se nikad ne zna kad ce pljusnit s neba.
Zanimljivo je da ljudi bez obzira na kisu, uopce nemaju kisobrane. Skroz je ignoriraju, kao da je nema.
 
Obilazila sam uske, krivudave ulicekojih ima mnostvo u Edinburghu. Svaka ulicica krije svoj pub, muzej, natpise po podu od nekog davno preminulog pisca ili pjesnika. Grad je stvarno magican.
Subota vecer je bila moja prva vecer u gradu. Tila sam skoknit do ‘Forest’. Bila sam uvjerena da je neki koncert na rasporedu tu vecer, ali kad sam dosla tamo vidila sam da sam zaminila dane.
Koncert je u nedilju, ne u subotu!!
Umisto da odma krenem natrag u hostel, odlucila sam malo bacit djir Edinburgh-om i vidit kako dise nocu.
..Meni u susret, dolazile su zene obucene u policajske uniforme. Na pravi balun, pomislila sam da su stvarno policajke ali kad sam im se priblizila, svatila sam da su te tetu u 40-ima daleko od policajskog zanimanja. 🙂
Bile su lagano nacvrckane i njihale su se jedna pored druge.
Ljudi ovdi jednostavno imaju obicaj izlazit vanka maskirani, nema veze sta je karneval davno iza njih.
Cure su obucene ka Serena Williams, kratke hlacice, polo majica, traka na glavi. Drugi setaju u kiltovima, al to je vec za Skotsku uobicajeno. Treci imaju veliki plast u stilu drakule..
Zanimljiv je nocni zivot..ljudi ga cine zanimljivim.
I da, imaju predivan cider. Pice najvise nalikuje pivu, samo je vise gazirano i obavezno ide s aromom jabuke ili kruske.
Pusa svima iz Edinburgh-a. Idemo dovrsit planiranje za Orkney…cetvrtak je veliki dan..:)
 
Leave a Reply

