Moja tri slobodna dana.. Taman sam se vratila iz setnje Edinburgh-om. Sta vise istrazujem grad, vise se u njega zaljubljujem.Mislila sam da je Glasgow lipsi, urbaniji od Ed i da ce bit br 1 na ljstvici skotskih gradova..iako sam do sada samo ta dva grada posjetila:), ali Edinburgh polagano osvaja prvo misto, makar u dvoboju s Glasgow-om. Hrpa malih, vijugavih ulica, skrivenih pubova i restorana, mirnih cetvrti, zelenih parkova, predivnih gradjevina..obara me s nogu.
 
Jutros sam krenila do knjiznice. Privikavam se na tempo koji vlada u kuci, pa se tako i ja budin oko 10-11h, sta je za mene stvarno kasnoo.
Popila sam kafu, doruckovala prilicno zdravo(jagode, naranca, instant kava, feta s medom-njam) i krenila pjeske put centra. Ovi put sam isla kracim putom pa mi je do centra tribalo 20ak minuta.
Pocela je lagan kisa i vec sam pocela mrmljat sebi u bradu, korit samu sebe sta sam bas morala skinit kapuljacu to jutro s jakete…pa zar ne znam da sam u Skotskoj??
Na sricu, kisa je bila kratkog vjeka.
U knjiznici sam vratila ‘Kunderu’ na misto..zadnja njegova knjiga ‘Ignorance’ mi se nije bas svidila, pa sam odustala od citanja do kraja.
Nakon sta sam napustila knjiznicu, sunce je vec bilo na svom dobrom starom mistu. Jupi! Iman vrimena za obilazit muzeje..u Edinburghu se za vecinu muzeja ne placa upad.
Skoknula sam do Umjetnicke galerije…
Za danas dosta kulturoloskog uzdizanja.
 
– U sridu idem na Orkney pa sam tribala kupit jos jednu jaketu od flisa. Nasla sam jednu super-povoljnu.
Na otoku su nize temp i cesce pada kisa, pa cu tribat imat dobru opremu. Isplanirali smo put i za sada bi nas trebalo ic troje: Kudzai, Saori i ja.
Planiramo vlakom do Wick-a na krajnjem sjeveru Skotske i onda od tuda trajektom do Orkneya.
Veze s otocima nakon 8 miseca su im uzasno slabe i jedva smo uspili isplanirat put.
Bookirali smo hostel u Kirkwallu -mislim da je to jedini hostel u gradu- cijena je 15 funti po osobi.
Vlasnik je bija turbo simpatican. Reka je da nece bit u hostelu kad dodjemo, al da ce vrata od hostela bit otvorena i kljuc od sobe cemo nac u sobi.
Hm? Simpaticno…:)
Inace, na Orkneyu je slaba povezanost medju gradovima i domaci se sami nude za prijevoz.
Bas se veselin.
Do sada sam cula jedino za Old Man of Hoy, jedan od otoka na Orkneyu.
Zaljubljena sam u masovne hridi, stine koje stoje uspravno na zemlji!!
Ovo ce bit prva u nizu koju cu vidit ..jeeej (tu je jos Stonehenge, Isla di Pasqua..).
 
Otkrila sam jedno zanimljivo misto u Edinburghu, ‘Forest’.
Veceras je tamo neka svirka, pa se mozda i zaletim.
Pjusa
 
 
 
Leave a Reply

