Dobro jutro svima!
Jos jedan djelomicno oblacno-povremeno suncano-dan u Einburghu.
Kraj mene je moja salica za kafu,kupljena u Poundlandu – pogodite koliko kostaju stvari onda tamo??!:)
Odlican ducan s hrpom korisnih stvari. ..Kupila sam , doduse, par adaptora (je li se tako zove?) za struju ali cim sam ustekala fen u njih, doslo je do malog kratkog spoja. Kupila sam onda i drugi, al ima je istu sudbinu ka i prvi.
Za sada koristim Octavijin, al morat cu pod hitno uzet sebi neki kvalitetniji.
 
Jutros sam prva na nogama u kuci. Obicno spavam do 9h ili se dignem oko to ure. Tek u 9.45. imamo prvi sastanka, pa tako ko nije u kuzini ne triba ni ustajat ranije.
Zadatak mi je bija osim kuzine, probudit Jacka. Znala sam da ce to bit zahtjevno..
Jucer me zamolija da ga probudim u 8.50. jer u 9.10.mora bit u svoje socijalne radnice.
Znala sam da se nece usta ako mu dodjem kucat na vrata u 8.50. U prosjeku mu triba do 10ak puta da se uspije odvojit od kreveta.
Nakon sta sam iskljucila alarm, pokucala sam mu prvi put. Bilo je 8.10…pa drugi put..8.30…pa treci put…8.40.; spustija se ipak u 8.55. Jeee!
Nisam tribala radit skaline do njegove sobe i cetvrti put!..ipak je jutro.
 – Sinoc nam je bila policija u hostelu. Neka dva cudna lika su usla u hostel bez da ih je itko pustija. Spustila sam se u predsoblje. Pitali su me za jednog od clanova zajednice. Nisam imala pojma da su policajci.(Prometne je lako prepoznat, ali prvi put se susrecem s pravim policajcima.)
Otisla sam po trazenog ukucana. Tilu su ga privest jer se nije na vrime javija na policiju.
Ipak su ga pustili, uz njegovo obecanje da ce jutros sam doc do policije.
Izgleda da ga traze zbog neceg vezano uz oruzje…al mozda se samo hvali, jer u ocima drugih ispada cool (ocima drugih stanara.)
Hm, bila mi je knedla u grlu kad sam cula ric ‘POLICIJA’…,jer i ja sam ‘kriminalac’ u kuci.
Fiju! Srica da nisu trazili dokumente. Smugla sam u kuzinu i pustila Kudzaia da rjesava stvar!
Posto neman volontersku vizu, a tribala bi je imat za ovu vrstu posjeta V. Britaniji, neman pravo na boravak u kuci, niti pravo na volontiranje.
Fiju! To je dobro proslo!:)
pusa
p.s. Iz zvucnika mi se cuje…’Why does it always rain on me…?’ (the Travis). La, la, la..idem prolistat novine prije nego ostali nahrupe u dnevni boravak
Leave a Reply

