Jos jedan dan..(Glasgow)

Bas ne znam u cemu je caka..
Hm, pokusavam ubacit nove slije, al ovo je vec treci komp koji odbija moju ljubaznu zamolbu.
Ah, da mogu ubacit slije pokazala vam bi vam kako je ‘lipo’vrime u Edinburghu.
Od jutra je grad vec okupan sivilom. Kazu da sljedeci tjedan mozda ‘doleti’ i snig sa sjevera.
Srica sva da ja iman svoju zimsku jaketu spremnu u ormaru.
Sad nas je tri u sobi i svaka ima po ormar.
Octavia, normalno ima najvise stvari..a Saori i meni je jedan ormar za sada sasvim dovoljan.
uf, motaju mi se samo ove slije po glavi..
grr, moran ih ubacit.
Jucer je za razliku od danasnjeg sivog dana, bilo suncano.
Suncani dan u Glasgowu.
I kakav je Glasgow? Odusevljena sam.
Grad je predivan. Sllicnije je ostalim europslim gradovima..velike ulice, trgovi, ulicni performeri, tu i tamo koja mala, skrivena ulica puna stanodva i skrivenih pubova..i onda opet, na kraju ulice veliki trg, shopping ulica.
Pronasla sma jedan ducan koji cu, misLim!, opet posjetit – Primark. Cijene su ludilo, ducan je ogroman i roba je sva bagatela. Obozavam ducane s niskim cijenama. Kad sam previse u robnoj kuci, obicno dobijem glavobolju od stalnog kruzenja i obilazenja ducana..ali kad pronadjem jedan ovakav spuno krpica niskih cijena, pretvorim se u pravo shopping cudoviste!:)
Uh, ovo sam uletila u neki cyber caffe na putu doma, negdi na Leith Walk-u, u nadi da cu tu bar ‘skinit’ slije.
Prvotno razocarenje, kad sam vidila da je to danas ocito nemoguca misija ‘prilipit’ slije, pa bolje ostavit za sutra..ne valja forsirat stvari..a onda ugodno iznenadjenje kad sma vidila da posluzuju kafu uz net. Cijena je ok. Mislim da je net 60p-po ure, a kafa 1 funtu.
Ic okej.
Napredujem..prvu kavicu sam ipak platila 2.30..tako da je sve ispod 2 – odLicno!
A da, Glasgow – grad je koji navodno nema toliko turistickih znamenitosti i lipota za trazit, promatrat i obilazit, ali zato ima neku vibru koja mi se svidja.
Velike ulice su pune ljudi, ulicni performeri zabavljaju na raznorazne nacine..od dice, do skotskih plesaca i muzikanata.
Jedni su bili prava atrakcija…neka vrsta skotske muzike (bagpipe je naravno bija prisutan) u kombinaciji sa bubnjevima.
Svi su nosili poduze kiltove i bas su parili ka da su iskocili iz vremena Williama Wallace-a.
Zanimljiva mi je bila jedna situacija. Setala sam uzduz rijeke Clyde (rijeka u Glasgow-u) i prisla su mi dvojica muskaraca, nize gradje, tamnoputi. Po boji koze parilo mi se da su Pakistanci, Indijci..
Jedan od njih me zamolija da ih slikam. Rekla sam da nema problema.. Nakon sta sam ih slikala, pita me je li se moze slikat s menom?!
Ha!
Pomislila sam da su me mozda zaminili za nekog..hm, bice ih podsjecam na neku njihovu ‘bolivudsku’ glumicu..;) ha,ha..joking.
Kad sam stala rame uz rame,tj. njegov vrh cuperka kose uz moje rame, saznala sam tajnu.. Stajali smo tako cuperak uz rame, kad mi je simpaticni ‘pakistanac’ prokomentirao ‘Tako si visoka.’
Aha, to je rjesenje zagonetke!:)
Eto, imaju sta kuci za pokazat.
Lunjam po gradu..vrtim u glavi sebi jednu ‘operaciju’. Nazvat cu je ‘operacija Inverness-Orkney’.
Planiram skoknit do sjevera Skotske.
Ne da mi se ic sama..mozda pitam Saori da mi se pridruzi. Ipak je u dvoje lipse.
..nadam se da ce sutra bit lipse vrime..i da ce kompovi bolje funkcionirat. Ovo vrime ka da utjece na njih, pa mi za inat ne daju ‘slipit’slije..
cmok
Leave a Reply

