vecera za 10!

Pokusavam vec po sata napisat novi post, al bezuspjesno.Sidin u dnevnom boravku..mistu jednog velikog melting pot-a. Tu je do prije koji tren bija Kudzai, Tilman, Jack. S TV-a tresti mjuzu i zvuk se misa sa zvukom komp igrica.

Ne uspijevam nikako dovrsit recenice..pa tako vec po sata pokusava napisat nesto smisleno.

Cili dan sam provela u kuci.

Izasla samo do ASDA- po novu mikrovalnu. A kako mi je ovo vec treci put tamo, cak sam i sama nazvala taxi!:)

Veceras nam stize nova stanarka, iz Japana.

To ce mi bit nova cimerica.

I da, ja sam bas danas dosla na red za radit veceru. Sve moguce sam izvadila iz zamrzivaca. Jack, moja desna ruka veceras u kuzinavanju, je predlozija da napravimo juhu. To je ugodno iznenadjenje, jer nitko od ukucana ne voli povrce! Jako ugodno.

Ipak, dobacili su mi da ne radim puno povrca.

Hm, tesko..:)

Veceras kuhamo za 10ak ljudi.

Ljudi moji, to ce bit veselo.

Kad se vratim, napravit cu veceru za svih..samo da vidite kako sam se izvjestila u kuvanju!!:)

Sutra mi je slobodan dan i sve do utorka ne radim. Planiram skoknit do Glasgowa i Sterlinga. Sterling je inace najpoznatiji po William Wallacu..(utjelovija ga je Mel Gibbson u Hrabrom srcu:)).

Prvo vecera veceras..pa cu onda razmisljat kako da ugodno provedem ova tri dana!!

Leave a Reply

