Vecera i svirka

Ponovno sam upala u ‘spanjolsku slusaonu’. Tako mi pasu ove dane stvari od Jarabe de Palo-a, Juliete Venagas. Bas mi sviraw stvar od Jarabe-a, ‘Dejame vivir’.

Ima predivne stvari, poeticne i melodicne..tako da mi sad i skacu po glavi, svejedno bi uspila dovrsit ovaj post..a bas ga zelim napisat i dovrsit dok sam jos pod dojmom.

Stavljam novu stvar.’Menos que un amor mas que un amigo’;..mogu sad nastavit..:)

dakle, vecera je bila super. Moji inace zahtjevni ukucani nisu prigovarali.

Jack i ja smo bili zaduzeni za kuzinavanje.

Ja sam izvadila ribu i krumpir. Na stolu se nasa losos, oslic i neka vrsta bakalara, nesto sta ovdi cesto jedu.

Jack je predlozija da napravimo nesto s kobasicama, kojih je frizider..samo da napomenem, krcat. Fare Share, organizacija koja nam svkodnevno donosi hranu, donosi izmedju ostalog kobasice koje se samo skupljaju u frizideru.

Jack je predlozija kobasice iz jednostavnog razloga..posto bi trebali zajeno kuhat veceru,  kobasice su najlakse za spremit i to bi bija njegov dio vecere!

Kasnije se sitija recepta koji je njegov otac cesto koristija. Neke od namirnica su kobasice, fazol i pome i obavezna namirnica…chilli ili bilo sta slicno sta je zestoko, jako, papreno.

Ja je narezakumpire na sitne komadice. Krem juha od brokule je bila spremna…tribali smo napravit jos dva glavna jela.

Ribu smo ostavili za kraj U jedan lonac smo stavili krumpire za salatu a u drugi one sta je Jack rezucka.

Kad je doslo vrime da napravimo jelo njegovog tate, Jack je zakaza.

Poznat je po tome u hostelu, uvik se pokusava izvuc sa sta manje zadataka.:)

Pokusala sam ga nekako potaknit, al vec samo sickanje krumpira i postavljanje stola je bilo i vise nego sta sam oekivala.

Imala sam natuknice za recept njegovog oca pa sam otprilike sljedila upute.

U velikoj tavi sam samo pomisala dvi vrste kobasa, fazol i pome.

Jack, ka pravi kuvar, je na kraju da zavrsni touch – mix iz vricice za pripremu tortilla! Haha!

…i jelo je ispalo, pa dobro! Pojelo se sve.

Sauri nam je stigla u hostel i vise nisam ‘nova’. Cura je putovala 16 sati i prvi put je u Europi. Kaze da joj je najcudnije sta nema puno Japanaca oko nje…:).

Tilman sutra putuje natrag u ‘Black Forest’, Njemacku. Dobija je za poklon gajde

Posli vecere smo svi isprobali svirat i bome!, nije niti malo lako.

Japanka je bila najbolja..al vec je svirala flautu, pa ima tehniku! 🙂

Idu slije..lagano me vata umor, i ove dvi cokoladice su me uspavala.

Volila bi da ih Fare Share prestane donosit..jer preslabasam da kazem ‘Ne.’

Leave a Reply

