vecera..manistra, radic, losos..chef-moiA! :)

Uglavnom..vcera je bila za prste lizat..meni bar! 😉

Ostalima se i nije bas svidila. Al razumljivo…Manistru sam napravila sa salsom, tikvicama, paprikama..ma ubacila sam sve povrce koje sam naslau kuci.

Raspalila sam mjuzu. Bas mi je svirala Julieta Venegaz, pa je onda ‘upa’ malo TBF, Jovanotti i tako redom. Uglavnom, bas sam bila u ‘muuudu’ za kuvanja. A krpala me mala trema..

Ipak su mi sustanari jako kriticni..ali ovoliko kriticni..hm, e to nisam ocekivala (iako bi ovdi trebala bit spremna na sve!).

Dakle skuvam lipo veceru: manistru, losos, doduse smrznute filete, al ipak loSos, nekakve fuj vegi hamburgere i salatu od radica.

Pokucala sam svima na vrata da ih obavijestim da je vecera gotova.

Jack, stanar-docimer, mi je reka da on bas i nije gladan i samo mi je dobacija pogled u prazno kad sam ga pozvala da se pridruzi. Raven, stanarka-docimerica, je dodala da im se bas i ne da vecerat (njoj i Jacku).

Kudzai, volonter, mi se pridruzija na skalinama i doviknija im da ne budu gnjavatori i da se spuste na veceru.

Sili smo za stol, Kudzai i ja. Kudzai je iz Zimbabve, i sve manje od cilija se ne smatra zacinima.

Najjaci zacin koji sam ja dodala u spizu je bija bolsiljak i origano!!

Pitala sam ga je li mu preblago i ako je da on slobodno doda sta mu fal

Nasmija mi se zahvalno i otisa u kuzinu po cilu ‘vojsku’ zacina i umaka, i onda je po onoj lipoj manistri doda jedan od brojnih britanskih umaka. Ovaj je slatko kisel, ka i tisuce drugih british umaka. Odaziva se na ime Regge-regge.

Uz umak, stavija je na stol i cili. Na svu spizu stavlja cili.

Zanimljivo je da ne koristi bas maslinovo ulje. Misli da je nezdravo i da ce se od njega nadebljat. Pokusat cu ga razuvjerit za mog boravka ovdi. Al, nece imat bas ni izbora..jer ja u sve stavlja maslinovo ulje..a Kudzai se djeluje pristojan, tako ako sam vec nesto skuvala, mislim da ce to i pojest. Ipak, bolsiljak-salatu nisam ‘predozirala’ maslinovim uljem veceras..iz obzira prema Kudzaiu.

Nakon 10ak minuta culi su se udarci cipela po skalinama..Jack i Raven su se ipak spustili na veceru. Kudzai me je upozorija da ne svacam takvo ponasanje osobno.

Potrudit cu se..ipak, puno toga mogu progutat, al kad skuvan nesto lipo i potrudin se a drugi to ni malo ne cijene..e to me stvarno zna izbacit iz takta.

Ipak, ovdi sam okruzena ljudima s malo kompleksnijim zivotnim problemima.

Lipo od njih da su se bar spustili, iako nisu stali tih 10ak minuta prigovarat na racun hrane. 😉

Ovde je vec 22.15. i iden pokusat jos jednom pribacit slije na komp.

A onda moza pogledat jos jednom famozne ‘inglorious basterdz’.

Pjusa

Leave a Reply

