kafici,kafane i edinburgh(leith)

starke!! i ogromno 'zeleno prostranstvo' :)

Ah joooj, kako je samo spor ovi komp u knjiznici. Pokusala sam ubacit neke slije, al dobro…stavit cu ja njih vec kad buden imala vise vrimena i bolji komp u blizini. Je,je..tribala sam ponit laptop.

Uletilo mi je slobodno vrime pa sam isla malo kruzit po Leith-u. Leith je kvart u kojem trenutno zivim.

Znate sta je prvo sta sam se pitala…di su kafici u ovom gradu. Tu i tamo ima koji pub, poneki kvazi-talijanski kafic i to je to.

NISAM jos uvik popila pivo. Nevjerojatno, ali ISTINITO. je, fali mi i cudno mi je da sam u Skotskoj a nisam bila po jedan ‘lager’.

Imam jos 11min vrimena, pa cu skratit ono sta sam sve tila napisat.

Nadan se da ce vam se svidit ovi postovi. Pisat cu kad god stignem i kad budem imala volje za pisat. 🙂

Dakle, tako sam kruzila po kvartu..a stvarno je velik. Mislim, Edinburgh ka grad nije neki div ali Leith mi se cini poprilicno velik kvart.

Obilazila sam ulice, isla livo i desno na krizanjima ali nigdi niti birtija, kamoli kafic. pA di su ti talijani kad ih tribas?

Ma niti pub!!

A tako sam tila jednu kaficu.

Prije 10 godina,kad sam zadbji put bila u UK…bome nije mi ni palo na pamet da se trazim kafane. Valjda tada jos nisam toliko gusatala u tom kofeinskom napitku, a nisam ni novine nesto citala.

Da, valjda mi to jos nije bila takva slatka navika.

Na kraju kruzenja ipak sam naisla na nekakvu zalogajnicu s natpisom  ‘italian coffee’.

Uletila sam unutra brzinom munje…na zalost zena je ostala zapanjena i s velikiM upitnikom iznad glave kad sam je pitala za macchiato. Samo mi je na moj upit rekla ‘latte’. Nije caffe macchiato, al je najblize onome sta sam trazila.

Hebene navike. Volim UK, ali neke navike se tesko minjaju.

Bilo di da idem…kafa, knjiga ili novine su omiljeni pocetak dana!!

pusa svima

p.s. pokusat cu ubacit slije drugi put. imam jos 5min vpreostalog vremena..al bar je besplatno pa…!! :))

Leave a Reply

